Grąžinimas

Norime, kad būtumėte patenkinti pirkdami mūsų elektroninėje parduotuvėje.

Jeigu Jūs persigalvojote dėl kažkokios prekės, mes suteiksime Jums galimybę grąžinti prekę ir už tokią pačią sumą įsigyti kitą. Grąžinama prekė turi būti išsiųsta mums per 14 dienų nuo jos pristatymo Jums dienos. Jeigu negalėsime pasiūlyti kitos Jums patinkančios prekės, grąžinkite ją mums laikantis taisyklių ir mes grąžinsime Jums sumokėtus pinigus iš karto, kai tik gausime prekę. Norime atkreipti Jūsų dėmesį, kad prekės siuntimo ir grąžinimo išlaidos nėra kompensuojamos.

Jei gausite prekę su defektu arba kuri siuntimo metu buvo pažeista, mes šią prekę apkeisime ir kompensuosime grąžinimo bei pakartotino siuntimo išlaidas. Jei prekės neįmanoma apkeisti, grąžinsime Jūsų sumokėtus pinigus.

Bet kuriuo iš šių atvejų nusprendę grąžinti mums prekę, būtinai
susisiekite su mumis per 2 darbo dienas
el.paštu info@2myhome.lt arba telefonu +370 618 48819.

Grąžinant prekes būtina laikytis šių reikalavimų:
– grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje (šis punktas netaikomas grąžinant nekokybišką prekę, išskyrus atvejus, kai grąžinama nekokybiška kosmetikos prekė);
– prekė turi būti nesugadinta Pirkėjo;
– prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos: nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir pan. (šis punktas netaikomas grąžinant nekokybišką prekę);
– grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo gauta Pirkėjo;
– grąžinant prekę būtina pateikti/pridėti jos įsigijimo dokumentą (sąskaitą) ir užpildytą prekės grąžinimo formą.


Top